Inbox: TIJM kreeg mail van ene @JOR_ID

Onderstaande mail visten wij eerder vandaag uit de mailbox van info@tijmmagazine.nl. Ons antwoord was: “Nee. Alsjeblieft niet.” Maar we konden het niet laten de mail ook even aan ons publiek te laten lezen. Voor u geknipt en geplakt door onze communicatiemedewerkster Geeske Tobbersma.

Beste redactie van TIJM Magazine,

Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Jordi van de Bovenkamp en ik ben werkzaam als Creative Director voor een groot reclamebureau. Ik bedenk online content voor verschillende brands. Jullie kennen mij vast van de goed lopende twitterkanalen: @JOR_ID en @bartvanmerwijk_ (Zie update, red.). Weekend ze niet!?

Mijn werk bestaat voornamelijk uit het bedenken van oneliners en geinige inhakers.

Nu heb ik even zitten brainstormen op TIJM Magazine. TIJM lijkt namelijk heel erg op het Engelse woord ‘time’. Hier zou ik dan bijvoorbeeld ‘De TIJM of my life’ van maken. Of ook wel grappig als je hier ‘TIJM is on my side’ van maakt. Dit zijn gewoon enkele voorbeelden. Met het woord ‘time’ kun je echt alle kanten op.

Bij het woord ‘magazine’ dacht ik meteen aan het woord ‘magazijn’ of ‘mag er zijn’. Dan krijg je al snel: TIJM Magerzijn. En dat rijmt ook nog!

Zoals ik al eerder schreef, bedenk ik dus content voor verschillende brands. Ik zou leuke conversaties kunnen bedenken tussen jullie. Zo lijkt het alsof TIJM Magazine erg ad rem is. Je ziet dit ook wel eens via het twitterkanaal van de NS. Dit gebeurt dus niet perron geluk, dat bedenk ik allemaal. Of bij Ikea, waar Billy dus echt een kast van een gozer is!

Ik wil graag voor jullie aan beslag. Als we er samen iets van willen bakken, kunt u mij bereiken via mijn meel. Want wie de schoen past, trekt ‘m aan. Ik ben namelijk geen halve zool.

Met frisse groenten,

Jordi van de Bovenkamp

Creative Director

P.S. de voorbeelden voor TIJM Magazine die ik hierboven heb genoemd, zijn het resultaat van mijn creatief proces. U mag ze alleen gebruiken tegen betaling.

TIJMmagerzijn

UPDATE 18.11:

Anonieme bronnen rond Bart van Merwijk laten weten dat @JOR_ID niet achter het account @bartvanmerwijk_ zit. De redactie van TIJM Magazine vindt het vervelend dat zij op deze wijze door @JOR_ID om de tuin is geleid en zal in het vervolg ingekomen mails niet meer klakkeloos overnemen. Alles op onze site dient onomstreden en feitelijk juist te zijn. Ook als het gaat om publicaties van derden. Wij bieden hierbij onze verontschuldigingen aan onze lezers aan. Sorry.

Over de auteur: Geeske Tobbersma

Geeske Tobbersma is werkzaam als communicatiemedewerker bij TIJM Magazine

Gepubliceerd door

Geeske Tobbersma

Geeske Tobbersma is werkzaam als communicatiemedewerker bij TIJM Magazine

Een gedachte over “Inbox: TIJM kreeg mail van ene @JOR_ID

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *